Seleccioni el seu idioma

Esquí de muntanya:

Pic de Quartiules - 1h.

Bonica ascensió fàcil per fer al a tarda abans de sopar. Vessant nord, normalment la neu està en bones condicions, sobretot el descens pel bosc fins el refugi.
Del refugi ens dirigim al mirador del coll de Fogueruix. 15 minuts.
Un cop al coll girem a l'esquerra cap el bosc i en els primers pins trobarem senyals de color vermell que ens portaran fins el cim. 35 minuts.
La baixada la farem en direcció nord entre pins i avets, fins arribar a la pista. La seguirem fins el refugi. 15 minuts.

Pic de Pinetó - 2’30h.

Excepcional clàssica de la zona.
Del refugi ens dirigim al mirador del coll de Fogueruix. Uns 200 metres abans del coll trobem l'indicador a la nostra dreta que ens marcarà la direcció a seguir. 10 minuts.
Flanquegem pel bosc amb suau ascens fins a la Serra de les Closes amb les espectacular vistes sobre la vall d'Escrita, Encantats i estany de Sant Maurici. 50 minuts.
Continuem per la pala fins arribar al cim del Planell. 40 minuts.
El qual deixarem a la nostra dreta per seguir la carena fins el cim de Mil Potros. 35 minuts.
L'aresta que ens portarà al cim del Pinetó, no sempre es practicable amb esquis. 15 minuts.
Ara be lo millor. L'impressionant descens. En el qual podrem gaudir de les pales del Mil Potros i lo Planell. Per acabar el descens entre voluptuosos pits negres.
Tenim tres opcions:

La Canall LLarga. El seu accès està situat a mitja pala de lo Planell. No apte per novells.

Des de la Serra de les Closes. Poder el descens més aconsellable entre mig de voluptuosos pits negres.

Aquestes dues opcions ens deixaran 200 metres per sota el refugi.

La opció més ràpida és descendre pel camí de pujada.

Altres ascensions de la zona:

-Teso de Son -4’30h.
-Bassiero -7h.
-Lo planell -2h.
(Aquests horaris són d'esquí. Aproximats, d'anada i tornada.)

Mira't les nostres fotos.

Calendari d'obertura

Els dies en verd tenim obert, els dies de color taronja compra't una esponja.Refugis Online

Per reserves entreu a  "REFUGIS ONLINE " , gràcies !!! Tambè podeu trucar a la Central de reserves. Tel: (34) 973 641 681